23
مرداد

چگونه خدمات سرویس و نگهداری در شرایط کرونایی انجام می شود؟

همانطور که می دانید کرونا چند وقتی است که باعث مرگ و میر انسان های کل دنیا شده است و به صورت یک اپیدمی بزرگ در تمام سطح جهان در حال جولان است. یکی از مهم ترین راه های انتقال این بیماری از طریق فرد به افراد دیگر می باشد و مطابق با آمار سازمان بهداشت جهانی WHO دارای ضریب انتقال یک به دو و نیم است به این معنی که یک فرد آلوده در فضای باز می تواند دو و نیم نفر را آلوده به این ویروس کشنده نماید و این عدد در فضا های بسته به یک به شش افزایش می یابد . با توجه به موارد عنوان شده، حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان با توجه به ضریب بالای انتقال ویروس، خدماتی را که نیاز به حضور یک فرد در محل خاص دارد را بدون خطر انتقال ویروس انجام داد؟
شرکت تک لاد با توجه به تجربه ای که در این مورد داشت و با توجه به حساسیت مدیران خود در حفظ سلامت مشتریان و کارکنان توانست راهکار مناسبی را برای این موضوع ارائه دهد و آن استفاده از لباس‌های ایزوله و حداقل تماس فیزیکی با مشتریان محترم خود است. پرسنل شرکت تک لاد در دپارتمان سرویس ونگهداری پیش از مراجعه به پروژه با کارفرمای خود، زمان مراجعه را هماهنگ کرده و در خواست می نمایند حداقل نفرات در مجموعه حضور داشته باشند . همچنین با توجه به چک لیستهای بازدید قبلی محل بازدید جدید را مشخص نموده و هماهنگی لازم را به عمل می‌آورند.
استفاده از ابزار و ادوات کار در ارتفاع موجود در پروژه باعث می شود تا اجسام خارجی کمتری در پروژه وارد شود، همچنین نوع سیستم بکار رفته در پژوه ( سیستم های آدرس پذیر) این امکان را می دهد تا در صورت بروز مشکل احتمالی در هر یک از قطعات و بخش های سیستم اعلام حریق، در مرکز کنترل مشخص شود که معمولا خارج از محل های اختصاصی قراردارد و حضور پرسنل شرکت بیشتر در مناطق مشاعی متمرکز می‌گردد. در انتها استفاده از تجهیزات محافظت شخصی همچون ماسک و لباس ایزوله و شیلد و الکل جهت ضد عفونی باعث می شود این خطرات به حداقل رسیده و سلامت پرسنل و مشتریان گرامی حفظ شود.
مشتری گرامی حفظ سلامت شما اولویت اول و خط قرمز شرکت تک لاد است.

خدمات سرویس و نگهداری در شرایط کرونایی