17
مرداد

به روزرسانی شستی اعلام حریق آدرس پذیر ARGUS ایتالیا

شرکت Argus ایتالیا ، شستی جدید اعلام حریق آدرس پذیر در سیستم های کابلی و Wireless ، به روز رسانی و تولید نمود.

شستی اعلام حریق جدید به صورت کامل دارای تاییدیه های EN54-11 و EN54-25 (wireless variant) توسط BRE/LPCP می باشد.

محصول جدید به روز رسانی شده مدل ALCP100 می باشد که جایگزین مدل VCP100 در سیستم آدرس پذیر شده است.

برخی از قابلیت های اضافه شده به محصول جدید :

بهتر دیده شدن شرایط آلارم : اضافه شدن یک علامت در صفحه جلویی شستی اعلام حریق که بالاترین دید را برای کاربر ایجاد می کند . در هنگام عملکرد ، یک LED باعث روشن شدن رینگ نور در مرکز صفحه اصلی می گردد که نشان دهنده شرایط آلارم بوده و در یک زاویه دید 180 درجه قابلیت رویت می باشد.

بروزرسانی شستی اعلام حریق

ارتقاء عملکرد سوییچ Reset شستی : وجود این کلید ویژه ، Reset نمودن شستی را با یک حرکت ساده چرخشی امکانپذیر نموده و شستی بصورت نرمال آماده کار می باشد . این سوییچ ، عملیات سرویس نگهداری و هزینه های مربوط به آن را در شستی های آدرس پذیر بسیار کاهش می دهد.

بروزرسانی شستی اعلام حریق

نصب آسان : رویه اصلی شستی ، بدون نیاز به هیچگونه ابزار ، بر روی پایه مربوطه نصب و محکم می گردد . سوییچ Reset نمودن شستی ، که به همراه هر قطعه ارائه می گردد ، ابزار باز کردن مجدد صفحه رویی جهت سرویس های احتمالی قطعه می باشد.

بروزرسانی شستی اعلام حریق

طیف Waterproof : شستی های اعلام حریق جهت نصب در فضاهای بیرونی دارای IP67 بوده و با مقاومت بالا در برابر شرایط سخت محیطی مانند باران ، رطوبت زیاد یا گرد و غبار می باشند . افزایش طول عمر باطری در مدل های Wireless : طول عمر باطری شستی آدرس پذیر در سیستم Wireless بهینه و به مدت 10 سال افزایش یافته است.